გავეცანით სასწავლო პროექტის დაგეგმვას მოდული 2 -ის მიხედვით (ბლუმის ტაქსონომია);
გავეცანით მათამატიკის ეროვნულ სასწავლო გეგმას (20011-2016), ამოვკრიბე კონკრეტული ინდიკატორები და ჩამოვწერე შესაბამისი მისაღწევი შედეგები.
გავეცანით ზოგად და თემატურ კითხვებს.
როგორ
შეგვიძლია მოვახდინოთ ცვლილება?
რატომ
ვიკვლევთ?
როგორ დამეხმარება მათემატიკა
სამყაროს შეცნობაში?
რა ცვლილებებს ხედავთ?
როგორ
უნდა გამოვიყენო ლოგიკური აზროვნება ახალი თვისებებისა და კავშირების აღმოსაჩენად?
მეგიკო, მომეწონა შენი რეფლექსია,მეც გამოვიყენებ შენს მასალას სიამოვნებით.წარმატებებს გისურვებ ჩემო საყვარელო!
ReplyDeleteმეგი კარგია, რომ აქტივობები გაქვს ჩამოწერილი, ტრენინგის დასრულების შემდეგ გადაიკითხავ და გაგახსენდება, რა ისწავლე. მიზნების ჩამოყალიბების შესახებ გახსოვს რას უნდა მიაქციო ყურადღება?
ReplyDeleteქალბატონო მანანა,გამახარა თქვენმა კომენტარმა.რაც შეეხება პროექტის სასწავლო მიზანს,მისჩამოყალიბებაში ყურადღება უნდა მივაქციო საგნობრივი სტანდარტებს, შესაბამისი ინდიკატორებით.
ReplyDeleteმაგარი ხარ მეგი ყველაფერში,მომწონს შენი რეფლაქსიები
ReplyDeleteგმადლობ ერნა საყვარელო, მაგარი გოგო და კარგი მეგობარი ხარ.
Delete